AM Kurser 2022

Flera kurser på gång redan nu med flera startdatum, håll utkik, prenumerera gärna:)

13 oktober 2021

Bästa kunder, vi får åtskilliga frågor om AM-kurser till våren och här vill vi vara tydliga och förklara. Vi kör inga kurser när väglaget riskerar att era barn kan göra sig illa. Vi har sett prov på stukade handleder och brutna armar då andra trafikskolor underskattat riskerna.

Vi vill därför inte på något sätt köra när det är underkylt regn eller snö. Det blir inte någon rättvis bild av vad mopedutbildningen innebär för era barn och vi vill inte bidra med nödlösningar. Vi tar oss alltid rätten att avboka om vi anser att vädret ökar riskerna under utbildningen.

Vi hoppas på en mild vinter där vi kan komma igång tidigt med AM kurserna men allt hänger på vädret.

Ni som går o väntar på att få gå en kurs kan skriva upp er på en väntelista där vi i tur och ordning kommer att skicka ut förfrågan om ert intresse.

Maila in era kontaktuppgifter till: Amkurs@silverdaltrafikskola.se