**Nyhet 2023**

- The Grand Final -

Ett perfekt paket för dig som snart är redo för körprov! 12995:-

12 mars 2023

Nu drar vi igång "The Grand Final - Summer edition"

Det här är ett paket som passar dig som redan är inskriven student hos oss eller för dig som har tränat mycket hemma men vill ha mer på fötterna inför slutprovet och vill köra ditt prov här i Stockholm. Paketet fokuserar på provet, vilket innebär att du måste visa att du kan köra bilen självständigt och säkert. Du ska även ha genomgått båda riskutbildningarna under de senaste 12 månaderna. Om du är ny elev kommer därför att bli ombedd att genomföra en separat körlektion inför köpet om du inte redan är inskriven och vi gett ett godkännande om att du är redo för detta.

Är du redan inskriven elev betalar du endast 12 995:-

Innehåll:

9 x 80 min körlektioner
1 x 80 min träningskontroll
1 x 80 min körprov i Sollentuna
1 x Obegränsat antal teoriprov i vår app

Obs avgifter hos trafikverket tillkommer alltid och detta paket kan inte kombineras med andra rabatter.

Now we start "The Grand Final - Summer edition".

This is a package that suits you who are already enrolled as a student with us or for you who have practiced a lot at home but want more on your feet before the final exam and want to take your exam here in Stockholm. The package focuses on the test, which means you have to show that you can drive the car independently and safely. You must also have completed both risk training courses in the last 12 months. If you are a new learner, you will therefore be asked to complete a separate driving lesson prior to purchase unless you are already enrolled and we have given approval that you are ready for this.

If you are already an enrolled student, you only pay SEK 12,995

Content:
9 x 80 min driving lessons
1 x 80 min exercise control
1 x 80 min driving test in Sollentuna
1 x Unlimited number of theory tests in our app

Note: Fees from the traffic authority are always added extra and this package cannot be combined with other discounts.